گروه نرم افزاری سافت دکور

گروه نرم افزاری سافت دکور توسعه دهنده نرم افزار های دکوراسیون داخلی : مبلمان، فرش ،کاغذ دیواری، پرده، کاشی و سرامیک، پارکت، کفپوش، فرش و ... شماره تماس: 09105102565

گروه نرم افزاری سافت دکور

گروه نرم افزاری سافت دکور توسعه دهنده نرم افزار های دکوراسیون داخلی : مبلمان، فرش ،کاغذ دیواری، پرده، کاشی و سرامیک، پارکت، کفپوش، فرش و ... شماره تماس: 09105102565

گروه نرم افزاری سافت دکور

نرم افزار سافت دکور:
----------------------------------------------------
+ نرم افزار حرفه ای چیدمان سه بعدی مبلمان
+ نرم افزار تغییر رویه پارچه مبل و پرده
----------------------------------------------------
+ نرم افزار فرش
+ نرم افزار نصب مجازی پرده
+ نرم افزار کاشی و سرامیک
+ نرم افزارکاغذ دیواری
+ نرم افزار پارکت، موکت
----------------------------------------------------

نرم افزار مبلمان سافت دکور

شبیه ساز چیدمان مبلمان و پارچه رومبلی

استفاده از تکنولوژی های مدرن خصوصا شبیه سازها به یکی از مزیت های رقابتی اصلی در صنایع بزرگ تبدیل شده است که این امر در حوزه طراحی داخلی نیز کاملا صدق می کند.از قدرتمند ترین ابزارها در حوزه مبلمان و کالای چوب نرم افزار مبلمان سافت دکور است. نرم افزار مبلمان سافت دکور شامل نرم افزار مبلمان سه بعدی و نرم افزار تغییر رویه مبلمان با ارائه نوین ترین امکانات در زمینه چیدمان مبلمان سه بعدی و تغییر روکش مبلمان, قابلیت استفاده در نمایشگاه های مبلمان و گالری های پارچه رومبلی را دارد.

نرم افزار مبلمان سه بعدی به عنوان کارآمدترین ابزار فروش در دستان فروشندگان محصولات دکوراسیون داخلی هم چون مبلمان منزل, مبلمان اداری و سرویس خواب قرار دارد. اصلی ترین ویژگی نرم افزار مبلمان سه بعدی سافت دکور , امکان سه بعدی سازی هر نوع از محیط های واقعی مورد نظر مشتری است.

فروشندگان قادر خواهند بود با به کارگیری نرم افزار مبلمان سه بعدی به سهولت, بدون هیچ مهارت خاص و بدون نیاز به فضاسازی در نرم افزارهای پیچیده نظیر 3D MAX, تنها با افزودن عکس محل مورد درخواست مشتری به نرم افزار مبلمان سه بعدی, فضای سه بعدی مطابق با همان محل همراه با تمام عناصر دکوراسیون داخلی شبیه سازی کرده و در اختیار مشتری قرار دهد. مشتری با به کارگیری نرم افزار مبلمان سه بعدی, با ایجاد حس حضور در محیط واقعی و با امکان چرخش و نمایش مدل مبل سه بعدی در زوایای مختلف, به بررسی تاثیر عینی چیدمان سه بعدی انواع مدل های انتخابی از مبلمان در فضای دلخواه و در تناسب با سایر تجهیزات دکوراسیون داخلی می پردازد.

نرم افزار تغییر رویه مبلمان ابزاری جهت بررسی تاثیر پارچه های رومبلی مختلف بر روی مدل مبل مورد نظر است. فضای نرم افزار کاملا دو بعدی بوده و نیازی به سه بعدی سازی مدل های مبلمان جهت استفاده در نرم افزار نیست. تنها با گرفتن یک عکس با زاویه مناسب از مدل مبل و افزودن آن به نرم افزار تغییر رویه مبلمان, می توان اقدام به چیدمان انواع مختلف تکسچر پارچه بر روی قسمت های مختلف مبل نمود. از این طریق به سهولت مناسب ترین ترکیب از چند پارچه در تناسب طرحی و رنگی انتخاب می شود.

گروه نرم افزار مبلمان سافت دکور (نرم افزار مبلمان سه بعدی و نرم افزار تغییر رویه مبلمان) با قابلیت ارائه نامحدود رنج وسیعی از نمونه مدل های مبلمان و پارچه های رومبلی در رنگ, طرح و متریال مختلف در گالری مجازی نرم افزار مبلمان و به روز رسانی جدیدترین نمونه ها بدون محدودیت زمانی, امکان سفارشی سازی و ایجاد هر نوع انتخاب ترکیبی از مدل و متریال مختلف را در محیط دو بعدی و سه بعدی نرم افزار مبلمان فراهم نموده و تصویر مناسبی از مدل در حالت های دو بعدی و سه بعدی را به نمایش می گذارند.

گروه نرم افزار مبلمان سافت دکور با قابلیت اجرا بر روی پلتفرم های دسکتاپ امکان دسترسی در هر زمان و مکانی را برای فروشندگان فراهم کرده است.با در اختیار داشتن تصویر دقیقی از انتخاب قبل از خرید و بدون صرف هیچ هزینه اضافی توسط نرم فزار مبلمان, میزان اطمینان و رضایت از خرید افزایش می یابد.

پاسخگویی به تمام نیازها در حوزه فروش مبلمان و پارچه رومبلی, تنها با چند کلیک در نرم افزار مبلمان (نرم افزار مبلمان سه بعدی و نرم افزار تغییر رویه مبلمان) سافت دکور.